CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Friday, January 15, 2010

Wajah2 Kesayangan Hamba.... :D

Salam....

Aku saja nak tepek gambar wajah2 kesayanganku..hehehe....

:: Farish masih tidur lagi ::
:: Jalan menuju Nursery Farish di Lobi Blok E ::

Ginilah setiap pagi, si teruna aku masih tutup mata dan kadang2 si ayah pun jalan pun masih terhuyong-hayang dengan mata pun pejam juga saat menunggu lif turun...

Kadang2 kelakar aku tengok lagak gaya si ayah dan si anak ni......selepas hantar farish gi nursery aku gerak pula ke Auditorium D8, rasa cemas, bersalah bersarang dalam hati dan benak fikiran aku kalu pagi itu kuar lewat nanti bas tinggalkan aku wuargghhh....

Ohh..."annee" terima kasih ekk tanpa banyak suara setia menunggu aku setiap pagi huhuhu...kadang2 aku terlewat tapi dia tunggu jugak... citer pasai ..."annee"  ni aku suka sangat dia ni...baik ati ko...kalu ari ujan dia sanggup make u turn  kalu muleh kepala bas 2 dia nak masukkan dalam lobi MIECC ni jadi kami2 ni naik bas x la basah...kalu naik bas dia akan pastikan ko dah duduk baru dia jalan, tapi korang naik bas nadi putra @ mana2 bas ko naik je lom sempat dapat tempat duduk dia dah jalan...hampeh!!!



p/s : Agak2 "annee" 2 tau x aku puji pasai dia dalam blog aku? huhuhu...


No comments :