CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Tuesday, February 23, 2010

Tragedi sebelum 22 Februari 2010

Haiiiiiiii........

Sebenarnya semalam xde sambutan pun sempena birthday encik suami ku ituw....cuma pada Jumaat (19 Februari 2010) kami anak beranak + anak buah (wan) gi Bagan Lalang nuuu kat Sepang jalan2 cari makan....

Petang Jumaat ituw, si ayah bertanya "ibu nak makan durian ke nak makan ikan bakar?" Sambung si ayah kalu nak makan durian kita gi Presint 2 (pasar malam) la...kalu nak makan ikan bakar kita gi Bagan Lalang.....

Aku jadi teruja+tamak haloba....sesambil ituw jenuh nak pilih nak durian ke nak ikan bakar....errmmm....akhirnya ibu tersenyum kambing seraya menjawap "nak dua² buleh?" kuikuikui!!! Ayah geleng kepala, apa² jelah ibu ni.....

"oklah kita gi makan ikan bakar lah" aku menutup perbincangan singkat 2 lalu dengan kadar segera tangan aku mencapai hp lalu mendail no. wan anak buah aku yang menjadi sepupu kesayangan farish. Alang² nak makan teringat² lak aku kat dia....dah makan ke dia? uhhh...naluri keibuan la kunun²nya.....Aku pun ajak dia gi sekali...nanti leh la aku makan dengan aman sebab farish ada kawan....hahaha...bijak sungguh aku kan...!!!

Apa lagi sila layan gambor masa aku makan² dengan gumbira pada malam kejadian hinggalah aku terlupa suamiku dan wan sebenarnya xmakan seafood lalala...

watak pangacau majlis...

Ohhh...no..no..no...jangan amik gambo saya...xrela u!!!

watak pengawal peribadi farish...

ini mamat asyik mengunyah kerepek ubi pedas sambil telan ayor putih...ayoyo perut sudah munyik2 laparrrrr....

 watak utama..uisshhh ganas!!!

birthday boy yang sangat gumbira sebab dapat makan² walaupun tarikh birthday lom tiba...

watak sampingan hahaha!!!

tercokek mak nyah minum ayor tembikai ini, ehhh mana makanan xsampai² lagi ni...isshhh ni bikin mak marah niiii...

ape cito ni asyik minum jek...naik kembung perut kata farish...

Sebelum

wahhh...meriahnya sampai xmuat meja...ni ikan terubuk bakar x sampai lagik...

v

v

v

v

v

v

v

v
Selepas 

ambik ko licinnn pinggan erkk al-hamdulillah kenyang perut hehehe...tapi jenuh ngak aku nak ngabiskan ketam goreng cili 2 sesorang sebab mereka tidak makan seafood hahaha!!!


2 comments :

stokinbusuk said...

kenapa orak dibuat candel light dinner, sampai licin pinggan dibuatnyer.... nasib meja tak dimakan sekali...

siti noraswani mohd nor said...

yatie ni webite bini aku.. nnti gtau kat member lain k? aku lewat nk g solat jumaat dah ni..
http://hotstuff4u2c.blogspot.com/
from kamal..salam