CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Monday, April 19, 2010

Jangan Suka Sangat!

Al-kisah.........

Baru satni terjadi la satu tragedi tragis, anakku si farish suka sangat terkinja sana sini..pe hal ni? Aku bgtau suamiku next month mybe ade bengkel jadi isterimu jadi urusetia dan kene gi OS huhuhu...Soalan ku pada si suami mahu kah dia dengan sukarela menjaga anakanda tercinta sementara isterimu ini OS @ aku memberi pilihan dia leh ikut sama...Maka keduanya tergedik2 melompat riang nak ikut sama... (eleh xmau jaga farish la 2 nak ngelat!!). Si farish pun melonjak2 sambil melakonkan gaya2 kapal terbang sedang terbang di udara...Hello kita naek bas ye kanak2..!!!

Kisah kegumbiraan x abis disitu...farish mencapai selipar dan mula mengayuh beskal merahnya (dah beli lama tapi la ni baru leh kayuh...asyik cakap x boleh manjang sekali ibumu yang garang mengajar dengan penuh keganasan agaknyer terus berbekas dalam ingatan hehehe...) Agaknye keluasan ruang tamu kecik jadi xseronok nak main beskal dia terus capai bola futsal dan sepakkkkk...ggggoooolllllllllllllllllllll...!!! Si ibu membebel2 sampai membuka FB tapi leteranku langsung di entahkan oleh si farish...

Agaknyer selipar farish licin dammmmm...kepala menjunam mencium lantai...berdentum lantai umah aku berbunyi...aku melompat terkejut lantas mencapai farish yang meraung sakit...Kununnya dan basahkan kepala farish tiba2 aku terasa ada cecair merah mengalir laju...ape lagik menjerit lagi la aku...kulit kepala farish terluka cepat2 ayahnya mencapai tuala bersih dan taruk minyak gamat...

Kejap jek selepas itu farish naik pulak atas meja makan dan wat gaya ultraman kosmos.... Alahai xserik2 rupanya anak ibu niiiiiii....................


No comments :