CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Saturday, June 5, 2010

Farish Akmal & Buku GLOLIER

 ~05 Jun 2010 (Jumaat)

Al-kisah........

Maka dengan kadar kerakusan dan dengan tanpa berfikir panjang maka daku telah "terbeli" set belajar bahasa english untuk anakandaku Farish Akmal dan baby dalam perutku jua.

Setelah daku sign up mahu mengambil pakej bukuan tersebut maka aku mula berfikir 10x (ahh..ahh...ahh...sudah terlambat - versi gelak jahat!), akan tetapi aku memotivasikan diri sendiri bahwa pelaburanku ini demi anak-anak....

Ya aku kene yakin dengan keputusan aku sendiri... xde sesiapa memaksa @ mendesak aku berbuat demikian... Semoga aku bermotivasi jugak mengajar diri sendiri dan anak-anakku nanti...Insyaallah....

::: Kotak besar jadi lokasi farish berehat sambil membelek bukuan beliau ::: 
 
::: Set Buku Fun Thinkers beserta game ::: 
 
 
::: 26 vols "I wonder why" books n 26 CDs :::

-Hello
-Family
-Friends
-Happy Houses
-Animal Friends
-It's Delicious
-Happy Birthday
-Tick Tock Time
-Night and Day
-Let's Play
-Numbers
-At Home
-My Body
-Party Time
-Cooking
-The Forest
-Let's Travel
-Colours
-Wild Animals
-Funnies Face
-Country Life
-Music
-Mountains
-Changing Seasons
-Fairlyland
 
 ::: 4 vols Walt Disney's book of Words :::

- Words That Are Opposite; kata lawan
- Words That Describe Things; kata adjectives kot
- Words That Name Things; kata nama
- Words About Doing Things; kata kerja
::: 1 vol 99 ways Raise Child Self-Esteem :::
 ::: 1 rak buku n ada 3 para :::

1 comment :