CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Wednesday, October 20, 2010

Penin la waaaaa.........

Salam,

Semenjak kebelakangan ni kepala ni asyik penin jek, pasai pe? Tengah survey kat internet set bersalin...tengok produk 2 tengok produk ni lama2 aku juling, rambang mata dan akhirnya termenung sesorang. Aku sendiri xtau nak pilih produk mana. Nak yang murah ke? Nak yang mahal ke? Tapi berbaloikah beli memahai? Mujarab ke yang murah? Penin...penin...penin....mak penin nyahhhhhhhhh....!!!

Aku wat senarai produk yang terbaik/laris di pasaran mengikut survey/testimoni dalam internet/forum yang aku jelajah tiap hari... Tapi akhirnya aku tak leh nak buat keputusan. Berbalik semula kecelaruan itu berpunca daripada keinginan aku kununnya nak "kurus" la selepas bersalin nanti.

Ohh terdesaknya ibu farish ni....wawawa...suara hati aku menjerit2 tau x..... Tolong la aku dah serabut ni.....

Ni short list yang aku dapat.....

Set Herbanika Bersalin Nona Roguy (NR)  

Mengandungi 6 jenis Produk :

 

* PhytoNatal

* Akar Herbanika

* Minyak Herbanika

* Herbanika barut 

* Uncang Cuci Herbanika

* Herbanika Lulur

Khasiat dan Panduan Penggunaan sila klik sini

--->> Harga paling murah : RM290 sila klik sini ye


Set Bersalin Amway

 Mengandungi 10 jenis Produk :


Set lengkap ini mengandungi 10 produk untuk diamalkan oleh si ibu dan bayi. Ia terbahagi kepada 2 bahagian:

1. Untuk dimakan:

* Teh Herba

* Kapsul Lepas Bersalin 1

* Kapsul Lepas Bersalin 2

2. Untuk kegunaan luaran:

* Herba Pembersih Wanita

* Herba Mandian

* Minyak Urut Herba

* Minyak Bayi

* Campuran Peramping Perut

* Campuran Penghangat Badan

* Campuran Penenang

Percuma Bengkung!

Dengan pembelian set bersalin ini, anda akan diberikan satu set bengkung secara percuma.

--->> Harga paling murah : RM270  
Email: ezybuckle@gmail.com Phone:012-3060074                                                                                                    
 
Set Bersalin HPA
 
Mengandungi 8 jenis Produk :
 

* Minyak Barut (2 unit)
 
* Minyak Bayi (2 unit)
 
* Teh Herba (1 unit)
 
* Ubat Periuk (4 bunjut X 12 hari)
 
* Kapsul Wanita A
 
* Kapsul Wanita B
 
* Ubat Basuh (Kegunaan Luar)
 
* Spirulina
 
 --->> Harga paling murah : RM85


Ehhh...pesal aku meracau semacam ni...dulu masa bersalinkan si farish aku makan jamu mak bidan buat, entah la mana silapnya aku kene sembelit teruk. Time nak membuang hajat jek aku takut ya amat, yelah 1 jam doq dalam bilik termenung tapi xde hasil... Kaki naik kebas xleh nak jalan menanggung sakit sembelit lagi...pendek kata seksa ya amatlah!

Justeru itu, kali ni aku nak pastikan perkara 2 xberulang lagi masa aku dalam pantang nanti.... Niat/hajat/hasrat aku untuk 2nd baby ni aku nak breastfeed yelah farish dulu aku cuma dapat 3 bulan jek. Semoga Allah S.W.T memudahkan segala urusan/impianku ini....Amin.....

-->

No comments :