CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Wednesday, November 10, 2010

::Teringin ::

~10 November 2010 (Rabu) 

Sesekali ku rasa teringin...ewahhh...................

Apa da aku merapek ni haaa... aku teringin nak makan Pizza Hut maka kami anak beranak gi Warta, Bangi makan kat sinun... Kebetulan petang itu aku check-up kat Klinik Kesihatan Putrajaya. 

Sesi habis sekitar jam 4.00 petang maka balik rumah dulu amik farish kat nursery pas 2 mandi manda, solat asar kemudian gerak gi kedai baby Manjaku di Bangi beli barang persiapan untuk 2nd baby lam perut den ni haa...

Kemudian gerak terus gi Kajang jenguk MIL + FIL kat umah kak midah..sembang2 kosong kemudian terus gerak balik...Tapi aku nak makan Pizza Hut :(, melencong ke Bangi dan gi makan lalala...

Servis lembab walaupun xde pelanggan yang ramai pelik..pelik.... ada pulak staff yang berkelakuan pelik jinjit selipar jamban ke hulu hilir sambil menemui supervisornya yang melepak dengan sekawan perempuan gedik (kawan2 dia gamaknya...)

Dapat mushroom soup sejuk dan serba serbi xkenalah...tapi mengenangkan keinginan nak makan Pizza mengatasi segala kekurangan itu aku masih bersabar... Malas nk citer layan jelah gaya2 2 beranak ni makan....

cehh baca menu la kunun...
Kusyuk nar baca menu...
Farish nak ini...nak ini...nak ini...semua nak!
Penuh gaya hirup soup..yummy!




Cicah garlic bread ek kawan dalam soup...
Comel x gaya saya?

Ntah pe yang kelakor depa 2 beranak ni...


Ibu makan sepotong jek yang lain ayah makan hahaha...

Seafood Lasagna yummy!




Makan Cabonara pulak ....
Hamik licin sudah!
itu 4 perempuan gedik doq belakang sekali buat bising huh!

Al-kisah 4 perempuan itu sangatlah menjengkelkan peragai mereka ok! Ketawa macam langsuir tapi aku kira langsuir lagi merdu suaranya hahaha... Farish dan ayahnya doq jeling2 xpuas ati tapi sabarkan mereka jangan marah2 ibu nak menikmati Pizza ok...

Kesabaran suamiku mencapai tahap maksima dan jiran sebelah meja pun mengomel2 xpuas ati sebab rasa terganggu dengan gelak tawa perempuan gedik itu...

Tiba2 suami bersuara : Dik kalu nak mengilai, ketawa kuat2 gi kedai mamak luar 2 k... haaa kat sana xde sapa marah!

Hahaha...padan muka, terdiam depa sekalian dan baru tersedar untuk mengawal diri daripada terkinja2 xtentu pasai...

No comments :