CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Wednesday, January 25, 2012

Kurang Berat (kg) :(


Salam

Betapa dalam hatiku ini sangat risau melihatkan carta berat anak daraku itu kini di paras 'Bahaya' ohhh tidakkkkkkkkkk........... betul² atas line dah nak jatuh ke paras 'underweight' sob...sob...sob... ibu berduka lara ok!

umur : 1 tahun, berat : 7.59 kg

Selera makan ok apa je ibu, ayah & abang makan dia nak. Nafsu makan xde masalah tapi berat je segan silu nak naik, hari² ibu bekalkan makanan hasil air tangan ibu tp....................................................................


Ce kasi idea, resepi atau apa² petua bln Feb ni gi klinik sebab nak tengok berat dia naik ke x....


p/s : mak bagitau masa kita kecik dulu memang kurus kering bila dah masuk sekolah menengah baru badan naik haaa tengok sekarang bila dah kawin dah beranak hambik kau masalah berat xmau turun pulak hahaha...


3 comments :

εïз mummyHaza εïз said...

xpe yatie.. kasi makan sikit tapi kerap.. macam time kite preggy2 dulu...

Jilah said...

setuju ngan mummyhaza

Siti said...

selalu mengunjungi restoran makanan segera sperti McDonald, KFC, Pizza Hut, dll yang ada kat alamanda tu.. hehehehehe~ *seloroh je*

Masa aniq kurang berat/jatuh hari tu sy mcm kak ti juge..habis ikhtiar..berat dia mula naik bila usia dia makin meningkat.. 3-4x juga la berulang gi klinik krn masalah berat badan..