CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Tuesday, March 6, 2012

Aksi anak²

Hai...

Meh layan gambar 2 beradik bila ada kat rumah... sambil ibunya nak masak ada je idea si abang nak menyakat si adik kekadang nangis, ketawa mengekek² dan kekadang lari terkedek² peluk kaki ibu bila kene agah/kejar deq si abang... 

Ohh kadang² naik angin 1 badan ok bila si adik mula merenggek sedangkan haku tengah masak risaukan kang terpercik minyak ke apa ke sebab dia seolah² peluk kaki ibu dia tu 'port' paling selamat la huhuhu.....

Yup kekadang rasa bersalah sangat² bila aku mula marah² kat si abang tapiii Ya Allah lagi di tegur lagi lah di buatnya, macam sengaja je nak ibu dia ni leter² kat dia.. (ehhh kene leter x best ok! : ni pengalaman ibu masa kecik² dulu la)

Tipu la kalu aku kata aku xpernah nak jentik si abang tu, apa je depan mata tercapai deq tangan aku tibai si abang... Ye kekadang terkuat pukul kemudian menyesal sepanjang hari bila teringatkan peristiwa itu. 

Aku bukan sengaja melampiaskan kemarahan terhadap si abang @ x sayangkan dia lagi kerna adanya si adik sebagai penganti tapi kekadang kesabaran hilang pabila tengok karenah dia. (Ye aku akui dia nak perhatian aku bayangkan hampir 5 tahun hanya dia yang dimanjai tapi kini ada adik yang berkongsi segalanya...)

Aku harap sangat suatu masa nanti bila abang Farish dah besar dan faham kenapa ibu dia marah² bila dia sepahkan barang mainan, bila dia main kasar dengan adik, bila dia 'degil' dan xmau dengar nasihat ibu.... 

Maafkan ibu bila anak² ibu rasa sakit bila ibu cubit@pukul kerna kenakalan kalian ;(

Ketahuilah ibu sayang anak² ibu, sakitnya menahan kesakitan bersalin xleh nak digambarkan dengan kata² hanya Allah saja yang tahu besar mana kasih sayang ibu pada anak² ibu sekalian... Sob..Sob...Sob.. emo pulak....



ok babaiiii........


No comments :