CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Thursday, March 8, 2012

Sesi Luahan Rasa ♥ : Kerna Hati....


Salam,

Harini sepatutnya aku rasa gembira kan yelah sambut hari jadi 
mesti la seronok² 
tapiiiiii aku rasa sedih, sebak, sakit hati dan macam² perasaan ada
yang paling ketara sakit hati, rasa marah, rasa bersalah, rasa macam xberguna
entah xtau macam mana nak terangkan rasa serabutnya aku harini...

wawawawawawawa rasa nak menjerit beritahu semua apa yang aku rasakan
rasa nak menangis nak mengadu damba tapi pada siapa?

sukarnya bila berada di persimpangan diantara hati dan perasaan
sukarnya nak memenuhi semua harapan dan impian orang disekelilingku
aku rasa tersepit bila memikirkan semua ini...

maafkan aku jika tindak tandukku melukakan hati² insan yang ku sayang
maafkan aku jika aku xmampu membahagiakan kalian semua
maafkan aku jika aku xmampu memenuhi setiap impian dan keinginan kalian semua

aku mahu jadi anak yang baik, taat pada orang tuaku
ya selagi nyawa mereka masih ada di dunia ini
ingin sekali aku berbuat bakti dan jasa
aku mahu...aku mahu...aku mahu..........

aku mahu jadi isteri yang taat pada suami
aku mahu berada disampingnya saat susah dan senangnya
aku mahu berkongsi segala-galanya bersamanya
aku mahu...aku mahu...aku mahu..........

aku mahu jadi menantu yang baik pada kedua ibu bapa suamiku
aku mahu menjaga hubungan baik ini
aku mahu...aku mahu...aku mahu..........

aku mahu jadi ibu yang baik kepada kedua-dua cahaya mataku
aku mahu jadi jodoh teladan buat mereka
aku mahu mereka berjaya dunia akhirat
aku mahu...aku mahu...aku mahu..........

8 Mac 2012  (Khamis)


No comments :