CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Monday, December 24, 2012

Happy 7th Anniversary!



I LOVE U are words just three,
which mean so much on our ANNIVERSARY
so this is what i want to say,
live in my heart n there forever stay!

HAPPY 7TH ANNIVERSARY

You are truly a blessing from God.
Thank you for being my partner,
Spouse, lover, and friend.








Tanggal 24 Disember 2005
Sesudah Asar di Masjid Tapah Road menjadi saksi
Akad dan ijal kabul termatri padu
Dua hati menjadi satu

Menyulam kasih dan cinta diiringi restu
Akhirnya bersama jua kita bersatu
Berjanji setia kan bersama saat suka dan duka
Moga² hingga ke akhir hayat hendaknya

Doaku mengiringimu setiap waktu
Agar cinta kita kekal mekar biar rupa & usia berginjak pergi
Rasa kasih kian mendalam pintaku

Semoga kita tetap bersama
Mengharungi hari tua andai usia kita masih bersisa 
Andai berkesempatan aku ingin menemanimu  
hingga ke akhir usia

Andainya aku bukan seperti mahumu
Andainya aku bukan seperti yang kau gambarkan 
sebelum menikahiku 
Andai aku cacat cela perilaku

Ku pohon kau ajari aku
Ku pohon kau bimbingi aku
Ku pohon lindungi aku

Agar aku dapat melengkapi hidupmu
Dan kita saling melengkapi
      
Amin

Daisypath Anniversary tickers    

No comments :