CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Thursday, February 7, 2013

(Al-Fatihah) Datuk Yahya Sulong & Azli Paat (Pakar ICT Bernama Radio 24)


 Arwah Yahya Sulong
Salam, 

Semalam petang aku terima panggilan daripada anak buah yang ke-3 (Mamat) bagitau atoknya Yahya Sulong dah kembali kerahmatullah. Ohh yea kalu nak tau arwah tu besan mak aku kiranya Yong aku kahwin dengan anak arwah (tapi abang ipar aku pun dah meninggal tahun 1997) 

Hari Selasa 5hb Februari 2013 anak buah aku si kakak dengan wan sempat la ziarah arwah kat HKL siap whatsApp kat aku bagitau atok dah tenat. Semalam 6hb Februari 2013 (Rabu) Yong pun sempat datang KL jumpa bapak mertuanya... Pukul 4 pagi semalam Yong balik Tapah semula sebab tuntutan kerja kan...

Aku baca paper katanya arwah menghembuskan nafas terakhir pada 6.++ petang semalam.

Setelah berbincang ahli keluarga arwah bersetuju bawa jenazah untuk dikebumikan di Teluk Intan... Arwah akan dikebumikan di tanah perkuburan di mana bersemadinya arwah isteri dan anak lelakinya.... 

Meh baca SINI : Petikan BHARIAN ONLINE
Baca SINI, SINI, SINI
  


 Arwah Azli Paat (Azli bersama ICT Bernama Radio 24)

Terkejut juga malam tadi buka FB terbaca pasai berita Azli Paat meninggal dunia, setiap pagi aku dengar suara arwah kat corong radio kat opis ni (KSU kami soh dengar Bernama Radio 24 pagi² sebelum jam 8 sebab banyak info pasai ICT) 

Herrmmm pagi ni radio Bernama 24 pasang lagu pun sedih² belaka.....



Marilah kita sama-sama sedekahkan surah Al-Fatihah buat arwah Yahya Sulong & Arwah Azli Paat.... Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh mereka dan di tempatkan bersama org2 yg beriman....


Amin...... 
   

No comments :