CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Monday, September 6, 2010

Al-Hamdulillah....

Salam....

Rasanya dah lama aku xmenulis...blog ni pun dah bersawang sana sini macam xbertuan...herrmmm....kenapa agaknya? mood ibu mengandung ni tiba2 berubah jadi malas sangat2 nak update blog....

Al-kisah aku baru melepasi 1st trimester yang penuh emosi...dalam hati dan fikiran asyik nak memberontak je...apa je asben aku wat asyik salah di pandangan mata aku...semua xkene pada aku...kesian dia...isk..isk..isk... :(

Sekarang aku dah masuk 2nd trimester, al-hamdulillah emosi aku dah ok sikit berbanding sebelum ni...Kebetulan pulak bulan puasa dan yang seronoknya setakat ini aku lom ponteng puasa lagi (Al-hamdulillah dapat puasa penuh tahun ni insyaallah...).

Puasa pun dah sampai penghujungnya, beberapa hari lagi kite semua akan menyambut Syawal pulak... Pejam celik..pejam celik dah dekat sebulan puasa kan...tak terasa masa berlalu pantas... Amacam berat korang turun x huhuhu...? 

Ok lah... untuk korang yang tengah berkobar2 menghitung tiap detik dan saat kerana mahu pulang ke kampung halaman semoga korang selamat sampai ye....


-->

No comments :