CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Monday, October 11, 2010

Melepak di Shah Alam....

Ni lagi citer basi hahaha.... Tarikh kejadian pada 2 Oktober 2010 (Sabtu)

xde aktiviti kebetulan haku waktu itu terbawa-bawa rasa keciwa sebab hasil scan pada usia 6 bulan ari 2 menemui kegagalan herrmmmm..... 

Al-kisah 23 September 2010 (Khamis) lepaih je balik keroja dengan kadar semangat yang berkobar2 haku mengajak en. suamiku nan tercinta gi Poliklinik Annur Presint 15 dengan harapan dapat la tau jantina anak ke-2 kami ini.... Rupa2nya si kecik ni nak wat suprise kat ayah, ibu dan abang aish cmal ye...

Berkerut2 mukaku ini tengok screen komputer kat klinik 2 sesambil doktor terangkan itu ini kat aku... Agak lama jugak dia membelek perut ku ini agaknya dia tau aku kemaruk nak tau jugak.... Tapi xde rezeki ku bawa hati laraku ini wawawa.....

 ::: Kusyuk tengok screen komputer ni :::
 ::: Doktor kata ni tulang belakang baby :::
  ::: Ni jek dapat tengok :( :::

Tapi haku ni degil korang tau x... 25 September 2010 (Sabtu) aku paksa en suamiku bawa haku gi KPMC sebab aku nak tau jugak xkiraaaaaaaaaa............. Di sebabkan beliau kerja 1/2 hari pada hari sabtu maka sekitar 2.30 petang baru kami 3 beranak bergerak terus gi Kajang.... 

Tapi aku kecewa lagi klinik nak tutup dah xterima pesakit wawawa.... Ari dah mendung, gelap nak ujan sama jugak dengan haku ini.... Aku pujuk suamiku gi Klinik Shamsiah kat bangi pulak.... Aku hampa lagi bila doktor 2 kata scan hanya buat pada hari bekerja... Herrmmmmmm....sabarlah wahai hati yang bergelora.... 

Ya aku bertahan setakat ini doaku semoga ketika usia kandunganku 7 bulan Allah mempermudahkan segala urusan.... Dan anak ibu tanpa segan silu mahu menunjukkan jantinanya...

Ehh... berbalik topik melepak kat Shah Alam, sebenarnya aku saja jek bawak anak terunaku ituw berjumpa sepupunya si Danish. Kelakor bila sorang cakap BI sorang cakap MELAYU macam ayam dengan itik berkomunikasi hahaha....

 ::: Kolam untuk orang dewasa :::
 ::: Cantik kan pemandangannya.... :::
 ::: Danish berendam sesorang.... :::
 ::: Badan jek tengelam kepala langsung xbasah ... :::
 ::: Aksi berani farish main gelonsor :::
 ::: Yehaaaa...mendarat sudah... :::
 ::: Air x dalam pun tapi takuttttt.... :::
::: Takut wooo.... :::
 ::: Penuh bergaya hahaha... :::
 ::: Penat pujuk xmau jugak masuk :::
 ::: Gaya macam nak masuk pool...gaya jelah... :::
::: Yehaa...berenang di daratan :::

 

No comments :