CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Thursday, December 6, 2012

2F ~my sweetheart ♥♥♥




Malas nak update tapi terjumpa gambar si kenit ni dalam draft meh la layan gambar ....... hehehe..........

suka bebenorrr deme yeeeeee..........
posing kiut la kononnya....
peace yoo!
main tab acik
 kakak hadiahkan tudung bukan main suka dia sambil makang kepok mony :)
 main beskal
dapat hadiah daripada kakak set mainan perhiasan diri kekeke

Hermmm cepat je masa berlalu si abang dah nak masuk sekolah darjah satu.... Si kenit pulak bulan depan nak masuk 2 tahun alalala dah beso anak² ibu..... Memula rasa macam besor dah famili aku ni anak dua orang je pun tapi dah macam 10 orang je gayanya hahaha.... 

Mana le tahu akan datang ada rezeki lagi tapi bukan sekarang la si kenit masih nak manja² dan menyusu lagi.... Bila balik kampung rasa meriah je adik beradik aku ada 5 orang berkumpul + anak buah 4 orang lom tambah menantu dan cucu mak 2F tu.  Tapi aku ada sepasang je, nak tambah takut ekonomi macam x stabil (haiissshhh kene yakin setiap anak ada rezekinya tersendiri ingat tu!)

Aku x leh bayang bila aku dah tua@pencen nanti anak 2 orang je masa tu bizi belajar aku sesorang layan perasaan kat rumah mau menyesal x sudah sebab kesunyian kekeke.... (teringat mak sedara aku cakap kalu boleh beranak ramai tu al-hamdulillah jangan jadi macam dia katanya anak 3 orang 2 lelaki 1 perempuan tapi sekarang tinggal 2 lelaki je yang perempuan dah meninggal :( innalillah....) Cian mak sedara aku tu nak mengandung lagi umur x mengizinkan menangis x sudah la sob...sob...sobb....

Yea marilah sesama aminkan doa aku ni semoga aku diberikan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki dan dikurniakan anak² yang soleh dan solehah amin.... 

Harapan aku semoga anak²ku nanti x mensia-siakan ibu ayahnya ini. Semoga mereka menghargai dan mengenang payah jerih ibu dan ayah membesarkan mereka dan menyayangi mereka bagaikan menatang minyak yang penuh.... 

Aku x leh terima / baca / tengok berita kisah anak² yang "sanggup" buang ibu bapa mereka sendiri nauzubillah mintak di jauhkan.....


No comments :