CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Friday, July 13, 2012

Temasya Sukan Pra Sekolah Presint 14 (1)



~7hb Julai 2012 (Sabtu)

Hari sabtu lepas ada temasya sukan Farish pun terlibat sama tapi untuk kategori pra sekolah deme sukaneka jelah. Aku soh ayah Farish bawak dia pergi sekolah dulu sementara aku nak pump susu, mandikan Farisya dan aku bersiap dulu la baru gi tengok Farish bersukaneka.

8.30 pagi ~ aku berjalan lenggang kangkung la dengan anak daraku itu gi sekolah, bebudak tengah berkawad dan ada lintasan hormat kepada Guru Besar Sekolah Rendah Kebangsaan Presint 14 (1). Perut rasa lapar kemudian aku gi lah kantin cari sarapan pagi sesambil tu cari² kelibat si ayah langsung x jumpa rupanya dia dah lari makan roti canai kat kedai mamak hahaha....

kawad hormat para pelajar mengikut rumah sukan
senarai harga makanan kat kantin
mahal juga makanan kat kantin sekolah ni ekk
menu nasi lemak ayam masak merah RM3 + milo x de ais RM1.50
Sukaneka nak bermula
Farish beraksi
Kelas Farish dapat tempat ke-3, seronok bukan main dapat medal hehehe
Si bolat ni pun ikut juga sibuk nak berlari-lari kat padang
 
11.00 pagi ~ Sukaneka pun berakhir jadi bebudak pra sekolah di benarkan balik dulu yang bebudak sekolah rendah masih lagi beraksi di padang. Aku pun malas nak tunggu sebab matahari pun dah naik panas weii....

Balik rumah jalan kaki je kemudian singgah kedai runcit beli ais krim hehehe.... Sekian cerita dah basi baru nak khabor ke kome² semua, maaf le awok bz minggu depan ada bengkel kat Melaka 3 hari. Pening fikir si Farish sekolah nak bawak sekali ke idak herrmmmm...........

byee :) 

No comments :