CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Friday, September 14, 2012

1 Tahun 8 Bulan




Salam,

Ni lah stok susu si kenit, harini aku dah mula guna stok bulan 8 tengah gigih simpan stok bulan 9 pulak ada lagi 4 bulan nak memenuhi misi 2 tahun penyusuan susu ibu sepenuhnya. Syukur al-hamdulillah dalam susah payah pasang surut aku masih bertahan sampai sekarang....

Sekarang kalu menyusu suka raba² put*ng sebelah lagi geli mak tau eeeuuuwwww hahaha... sukati ko lah nak janji ko bahagia hahahaaaaaaa...........


Stok EBM Farisya
Tingkat atas jek, leh la simpan lauk :)
 28-8-2012

Ni kes cuti raya kurang pump hambikkk ko susu pun 'segan silu' juga, masuk keje terus DISIPLIN + IKUT JADUAL PUMP al-hamdulillah 3, 4 hari kemudian susu kuar macam biasa. Walaupun hasilnya bawah 20 oz (5 x pump sehari) tapi aku bersyukur sesangat sebab dapat fully breastfeed Farisya sampai la ni....

 Dah macam boboi lak rambut kontot hahaha... 

Tengok tu dia buat projek buang air masak dalam botol susu tu ke dalam mangkuk lah ke lantai lah kekadang kasi 'bear' minum air la kununnya haissshhh..... Punggah segala mak nenek tupperware la dalam kabinet nasib baik lom pandai bukak pintu peti ais kalu x waaaaaaaaaaaa kene punggah la peti ais mak kakaka............

 comei la sangat kekeke........
2 veradik yang kekadang buat ibu + ayah penin melayan karenah mereka hahaha
 

1 comment :

nurul jannah Sulaiman said...

mohon share gambar botol susu ye sis... saya letak back link. :D tq sangat
http://www.prettyraudhah.com