CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Monday, September 10, 2012

Update : Sakit pinggang + kitaran haid yang ting tongggg!




Adoiiiiiiiiiii serius weii pinggang ni sakit sangat rasanya, terseliuh kah? Udah la kitaran period teman ni sesuka hatimu jek kekeke... Last period 1st ramadhan aritu 21 Julai 2012 haaa sampai la semalam (3 sept) baru bendera Jepon mai semula ishhh..ishhh...ishhhhhhh...........

Tu je nak ngadu, macam nenek tua dah gaya jalan ni wawawawa..........................

Update :  

Setelah seminggu menahan sakit sampaikan terpaksa amik mc hari rabu lepas (5hb) AKHIRNYA  harini dah leh tersenyum girang sebab dah leh jalan laju sikit daripada siput kikiki......


Gi klinik kat bawah rumah je...

Bila mai keje masih lagi terasa sakitnya x leh nak angkat benda berat² jalan pun masih slow, semua pakat risau/tanya napa daku sangat 'seksa' kelihatannya sob...sob...sob... Deq kerna risau sakit x kebah² aku gi klinik kesihatan presint 9 pulak nasib sabtu bukak 1/2 hari.

Pagi² sabtu celik mata rasa ok pulak xdelah macam sebelum² ni nak bangun pagi kene paut sana sini kalu duduk nak bangun kene pelan² xleh terus berdiri je. Kalu tersalah gaya sikit rasa kram tetiba wawawa......... (kalu berjalan tu terasa/dengar macam tulang bontot tu selisih haissshhhh)


Tambah dos ubat tahan sakit + tambah ubat urat/saraf utk makan 1 bulan

Walaupun lom sembuh sepenuhnya tapi rasa happy la sebab leh la jalan laju sikit dan nak duduk bangun pun xde masalah (ada rasa sakit² lagi tapi x seteruk minggu lepas) al-hamdulillah....

2 comments :

Anonymous said...

Assalamualaikum.
Boleh saya tahu her apa lama kah penyakit itu? Sebab sekarang saya pun mengalami masalah yang sama. Suda 3 hari sakit. Makan ubat pun below bail betel. Kalau pagi bangun tidur selalu macam nak nangis. Sakit tak tahan. Tapi bila paksa Dan urut pelan2 baru le bangun. Tapi sampai sekarang sakit in Masih Ada. Ada tak cara nak sembuhkan penyakit ini?

Yatie Ahmad said...

@Anonymous

saya nak jawab pun xtau doktor cuma bagi ubat² tu & ubat saraf stok 1 bulan agaknya kalsium kat tulang kurang kot?

serius memang sakit sangat! xtau sebab apa puncanya dan al-hamdulillah saya sekarang ok :)