CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Tuesday, April 24, 2012

Video si Farisya : Wahhhhhhhhh......


Pelakon utama : Nur Farisya Aqeela

video

Ni kekdah rakam sendiri ok, memula confius ahkak tau sapa lah yang kreatif buat video ni bila sampai penghujung tau dah angkara siapa hahaha chomel la ko nak!

video

Ni masa mai opis hari Jumaat (20hb April 2012) aritu, word yang buat ibu dia jakun sama hahaha... Teruja tengok upin ipin (walaupun dapat tengok gambar je kebetulan masa tu Youtube kene block xleh la nak tunjuk kat Farisya). Dia wahhh sana, wahhh sini, wahh sinun kekeke....

Tapi lepas Jumaat dapat bukak Youtube terus bukak citer upin ipin nahhhh terus diam kaku kusyuk dan tawaduq tengok sambil mulut xberenti sebut wahhhhhhhhhhhhhh..... waaahhhhhhhhhhhhh..... Ko buat lawak la dik kekeke........

Semalam kan lepas amik dari rumah pengasuh Farisya macam berapa x sihat je gayanya, merenggek² kasi susu pastu dia sambung main kemudian merenggek lagi buat pulak bubur oat+stok ayam+puree labu+puree keledek oren dia makan banyak (lapar gamaknya). Tiba² dia macam terbatuk-batuk pastu hamik koo bluerkkkk habis kuar semua bubur oat yang dia dah makan tadi. Alalalala cian anak ibu :( tapi pas lap badan dia kemudian tukarkan baju ada nafsu nak makan lagi kasi 2, 3 suap terus geleng kepala dah xmau makan.

Ibu xde mood nak masak jadi soh ayah tapau lauk tomyam + ayam goreng kunyit + kangkung goreng belacan je, tapi Farish nak makan nasi + telur goreng dengan kicap jek apalah Farish ni huhuhu.... Ayah melayan Farisya yang macam nak demam je gayanya, ibu pun kasi la Farisya ubat demam woww releks je dia sedut ubat walaupun geleng² kepala xmau makan tapi telan juga sampai habis 4 ml je pun :)

Cuba kasi abang Farish makan ubat huh! macam nak mendera anak gayanya kene pegang kaki tangan pastu bukan main payah nak kasi makan ubat... Beza sungguh korang 2 beradik ni ekkkk..... 

Ni pun abang Farish batuk² susah ahti ibu tau malam² kong sana kong sini mesti sakit kan dada tu rasa selesa nak tidur tapi tulah abang Farish xmau makan ubat, dia semacam phobia siap cakap 'ibu, ayah jangan la pegang mulut Farish kasi ubat' masalahnya soh makan sendiri lagi la payah kalu xkene paksa camne nak baik anakku.....haishhhh............


No comments :