CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Monday, March 8, 2010

Terima Kasih Kawan2...!!!


Haiiii.................

Aku tak tau nak gambarkan perasaan aku macam mana bila tarikh 8 Mac ni muncul semula...tapi aku nak amik kesempatan ini nak ucapkan terima kasih pada kengkawan yang mengingatkan aku bahwa umur aku berganjak sudah.....

Meh kita tengok berapa ramai yang ingat tanggal 8 Mac 2010 (Isnin) ni ari jadi aku....

~7 Mac 2010 (Ahad) Time : 9:58 PM


Rohana mengirim sesuatu pada Dinding Facebook dan menulis :


"happy besday tie....sbb 1 week x dak kt opis so wish awai2...semoga dipanjang umur dimurah rezeki"

~7 Mac 2010 (Ahad) Time : 11:01 PM

Sms drpd Linda :

"Salam, esok hari jadi k tie kan? Slmt ari lahir yg ke-29...semoga pjg umur & dmurahkan rezeki hendaknya...."

sms kedua  drpd Linda :

"ade lg 1...trlp plak...semoga farish cpt2 dpt adik...hehe...."

~7 Mac 2010 (Ahad) Time : 11:57 PM

Sms drpd Suamiku :

"Selamat hari lahir yang ke 29 buat isteriku yg tersayang....Terima kasih kerana sanggup bersama dalam keadaan susah dan senang....Pengorbananmu tidak terbalas...Semoga jalinan hidup kita sampai ke akhir hayat...."

~8 Mac 2010 (Isnin) Time : 7:38 AM

Sms drpd Anak Saudaraku :

"Sori lmbt wish eppy birthdy to u...mg pjg umur dan dmurahkan lg rezeki, mg2 apa yg dihajati pada thn nie tercapai...."

~8 Mac 2010 (Isnin) Time : 12:01 AM

Email drpd WanitaMelayu.com forum@wanitamelayu.com :

"Hello noorhayati,
We at WanitaMelayu.com would like to wish you a happy birthday today!"

~8 Mac 2010 (Isnin) Time : 8:51 AM

Sabariah_Angah mengirim sesuatu pada Dinding Facebook dan menulis:


"selamat hari jadi..."
 
~8 Mac 2010 (Isnin) Time : 9:17 AM
 
Rahimah mengirim sesuatu pada Dinding Facebook dan menulis:

"SEL@M@T H@RI L@HIR D@N SEL@M@T H@RI W@NITA.....May god bless u my friend...."
 
~8 Mac 2010 (Isnin) Time : 9:55 AM

Qasehnur mengirim sesuatu pada Dinding Facebook dan menulis:

"Hepi besday to u...hepi besday 2 u...hepi besday to kak tie...hepi besday to uuuu....may god bless u..." 

~8 Mac 2010 (Isnin) Time : 10:03 AM

Yaya Hakimah mengirim sesuatu pada Dinding Facebook dan menulis:

"kak tie,happy birthday
~ may allah bless you alwayz ~"

~8 Mac 2010 (Isnin) Time : 10:07 AM

Estelle Adam Junk memberi komen pada catatan Dinding Facebook anda:

"epi bday!!!"
 
~8 Mac 2010 (Isnin) Time : 10:25 AM
 
Diana memberi komen pada catatan Dinding Facebook anda:
 
"hepi besday 2 u...."

~8 Mac 2010 (Isnin) Time : 10:27 AM

Siti Nurbaya mengirim sesuatu pada Dinding Facebook dan menulis:

"Happy Birthday Yati...semoga apa yg awak hajati di makbulkan aminn"
 
~8 Mac 2010 (Isnin) Time : 10:36 AM
 
Aulia mengirim sesuatu pada Dinding Facebook dan menulis:
 
"happy besday yatiiiiiiiiiiiiii"
 
~8 Mac 2010 (Isnin) Time : 10:44 AM
 
Iezalyarizqi mengirim sesuatu pada Dinding Facebook dan menulis:
 
"hepy besday yati...alwyz b a gd mmy & may allah blss u....amin..."
 
~8 Mac 2010 (Isnin) Time : 11:02 AM
 
Oldsaga telah menghantar pesanan kepada anda melalui Facebook:
 
"Happy birhday......slmt ari tua.....he he he"

~8 Mac 2010 (Isnin) Time : 11:32 AM

Nbb mengirim sesuatu pada Dinding Facebook dan menulis:

"hepy bufday yatie, smoga panjang umur n hepy sokmo"
 
~8 Mac 2010 (Isnin) Time : 3:29 PM
 
Nat Zuhrah mengirim sesuatu pada Dinding Facebook dan menulis:
 
"slamat hari lahir YAtie... bleh tambah family member lagik.."
 
~8 Mac 2010 (Isnin) Time : 3:54 PM
 
Tcher Ryna mengirim sesuatu pada Dinding Facebook dan menulis:
 
"selamat ari jadi wat kwn aku yg sllu bg tlinga utk aku cite mslh..smoga pshbtan kta kkal smpai bla2.Tigt pgi tlk intn sma2 bli sluar jeans ko...huhu.kt komplks aik2"

~8 Mac 2010 (Isnin) Time : 6:41 PM

Nora Julita mengirim sesuatu pada Dinding Facebook dan menulis:

"happy birthday yatie.."
 
~8 Mac 2010 (Isnin) Time : 9:43 PM
 
Leong Lai Chan mengirim sesuatu pada Dinding Facebook dan menulis:
 
"happy birthday!"

~9 Mac 2010 (Selasa) Time : 12:15 AM


Normasaah telah menghantar pesanan kepada anda melalui Facebook:

-Happy Birthday yatie..-
"Bila nak potong kek..jangan lupaa ajak aku" 





1 comment :

stokinbusuk said...

alahai... saya ucap pakai mulut je... tak ada facebook..huhuhuhuhu