CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Tuesday, June 29, 2010

Say Haaiii...!!!

Tarikh : 28 Jun 2010 (Isnin)
Lokasi : Poliklinik An Nur Presint 15

Al-kisah, maka dengan rasminya daku ini membuat sesi ultrasound untuk melihat apakah rutin si kecil di dalam perut daku ini.....

Teruja sangat tengok, nampak la tulang belakang, tangan, kaki dan waktu scan 2  baby sangat aktif dalam perut ibu... Tiba² si kecil melambai²kan tangan kepada kami...alahaii aku ingat aku sorang je yang perasan rupanya doktor, dan en abangku nampak jugak... so sweet...!!! Semoga anak ibu membesar dengan sihat sehingga tiba saat melihat dunia Januari 2011 nanti...Insya Allah...

Maka hasilnya...tarraaaa....




Ultrasound Farish Akmal 

Pengalaman wat ultrasound kali ni berbeza dengan masa farish 3 tahun dulu... Masa 2 aku scan kat klinik di Masjid Tanah, Melaka tapi blurr sangat aku sendiri xfaham apa yang doktor tunjuk...

Masa scan untuk tau jantina pun aku scan di tempat yang sama, jenuh la doktor 2 terangkan "ni bird dia, anak puan lelaki ye..." tapi kami laki bini xfaham jugak hahaha...yelah nampak putih jek kat screen komputer 2 maka ia kan aja apa doktor cakap.... 

Sekarang kandunganku berusia 11 minggu~

Minggu ke-11 - Bayi dalam kandungan akan mulai suatu proses pertumbuhan yang pesat dan mula mengangkat kepala ke atas jauh daripada dadanya. Alat kelamin luar pula mula terbentuk tetapi masih kecil sehingga sukar untuk melihat jantinanya samada lelaki atau perempuan semasa membuat imbasan.


No comments :