CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Friday, June 1, 2012

Kisah Farisya di Opis!


Salam,

~1 Jun 2012 (Jumaat)

Harini aku terpaksa bawak Farisya datang kerja sebab pengasuh keracunan makanan, beliau sms aku pada jam 2.30 pagi bagitau keesokkan harinya beliau cuti rehat sebab dah c*r*t birit sampai 8 kali berulang ke tandas + muntah².

Hermmm macam biasa aku usung la anak daraku ke opis kebetulan ada kerja yang mendesak jadi aku x boleh la ponteng ehhh cuti EL nak jaga 2 beradik tu. Si abang aku serahkan pada si ayah untuk di jaga, huisshh mana boleh nak jaga 2 beradik tu dalam opis mau boss jeling² manja dengan karenah si Farish yang hyperaktif tu.

Disebabkan minggu lepas dan minggu ini bz dengan 'Penilaian Star Rating KKLW' maka aku kene mengorek semula fail² lupus dalam bilik utiliti untuk dapatkan rekod² yang berkaitan.

Orang bz mencatat itu ini anak daraku itu pun menunjukkan kerajinannya menolong la juga, di ambiknya penyapu dan penyodok sampah gaya² menyapu la tu... Alahai anakku.....

 Farisya yang rajin bebenor!
 Bersungguh-sungguh ko nak!
 Senyum :)
 Fail tahun 2006 dan sebelumnya...
Kotak yang berlabel ni semua fail nak lupus


Pening memikirkan kaedah terbaik untuk merekodkan senarai fail keluar masuk yang ada, EO Rohana mintak 'main point' je xyah panjang berjela katanya... Fikir 1 jam tulis 1 jam pastu rehat pulak... Nasib baik ada sahabat² yang sudi menolong tapi tempoh 2 minggu pentadbiran mintak tu memang x masuk akal ok!

Katanya di masa hadapan nanti xde lagi Fail² ni semua, semua guna sistem macam e-surat tu gamaknya, tapi yang senang orang di masa mendatang tapi yang sakit kami ni hahaha....


No comments :