CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Monday, November 5, 2012

i bizi uolls....



Salam semua, 

Harini 1st day tanggung kerja Pentadbiran bcoz Ella dah berpindah ke KEMAS Johor. Ohoooo sangat kalut sebab kene cover 2 unit sekaligus dan seperti sedia maklum unit pentadbiran ni unit yang sangat bizi jugak kalu nak di bandingkan dengan unit yang aku jaga sekarang...

Aku ni suka kumpul surat nahhh bila nak masukkan dalam fail macam bukit la rupanya, hisshhh kene siapkan arini juga fail² unit aku ni sebab petang kang ada meting pulak..

Okies tu je nak kapochi huhuhu.......


> serius aku cuak ni nak blajar tempah flight pegawai (yg x bestnya bila last minute tu dah la aku ni balik tepat jam 5 petang huhuhu...) harap² aku x la stress sangat kang susu merudum camne? think +ve tarik nafasss fuhhhhhhhhhhhhhh...........
 

No comments :