CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Followers

Friday, May 7, 2010

**Happy Mother's Day**


Petang tadi sewaktu balik ke rumah kakak bagitau aku farish ada wat kad ucapan untuk aku sempena Hari Ibu. Aku tersenyum girang sambil membuka beg pakaian farish.

Maka rasa terharu, gumbira, bangga bila dapat hasil lakaran dan sentuhan tangan anakandaku yang tersayang... Biar pun bukan 100% hasil karyanya namun aku tahu kesungguhannya xternilai untuk aku hargai.

Bila aku baca kad ituw farish seakan faham lalu tersenyum girang... Dan bila si ayah pulang dengan segera farish menunjukkan dan memberitahu ayah akan hasil lukisannya aku selitkan di dalam tempat surat. Barangkali anak ibu pun rasa bangga kan....

nilah hasil seni anak ibu meskipun xcantik di mata orang lain ia tetap cantik di mata ibu...terima kasih sayang, ibu sayang

"FARISH AKMAL" 
======================================

Dan aku juga..
Ingin mengucapkan selamat hari ibu untuk semua
ibu2 di dunia ini,
Yang telah bersabung nyawa melahirkan, mendidik, membesarkan...
Yang sanggup berkorban harta dan nyawa, berjaga
siang dan malam...
Yang menyayangi zuriatnya dengan penuh rasa tanggungjawab, kasih dan sayang...

Dan...
Semoga aku jadi seperti mereka, yang gigih berjuang hidup demi anak-anak tercinta...

Dan...
Semoga aku tahu membalas budi dan jasa ibuku...
Semoga aku tidak mengabaikan tanggungjawabku
terhadap ibuku...
Semoga aku tidak melukai hati ibuku...

"MAK selamat hari ibu, semoga mak cepat sembuh dan sihat semula..."


No comments :